Monday 12 May 2008

Pertemuan

Pada hari Jumaat lepas saya bersama Puan Norlaila dan Mun Hooi mewakili GMI bertemu dengan YB Rodziah Ismail, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kebajikan, Hal Ehwal Wanita,Sains, Teknologi dan Inovasi di pejabatnya di Bangunan SUK. Kami ke sana atas jemputan YB bagi membincangkan bentuk bantuan yang kerajaan Selangor dapat hulurkan kepada keluarga mangsa ISA.

Beberapa hari sebelum itu, saya telah beremel dan bersms dengan Kak Azzah8 untuk berjumpa di sana, kerana Kak Azzah8 ada juga sedikit urusan yang memerlukannya ke sana. Alhamdulillah akhirnya kami dapat juga berjumpa..tak susah sebab dah kenal gambar dari dalam blog..walau tak pernah berjumpa dan kenal namun rasa macam dah lama kenal. Apa tidaknya..if saya tak silap, blog Kak Azzah8 adalah blog pertama yang saya mula browsed, baca dan lihat. Selepas itu saya mula blog hop ke blog lain melalui blog kak Azzah8. Thank you Kak Azzah8....
Kak Azzah berpeluang berjumpa, makan dan mendengar cerita direct dari keluarga tahanan ISA sendiri....dan Kak Azzah8 belanja kami semua makan tengahari tu..selalunya menjadi tugas saya sebagai bendahari GMI untuk belanja. Alhamdulillah.

1 comment:

Abang Long said...

Teruskan perjuangan yang mulia ini. Inilah ibadah kita.