Saturday, 4 April 2009

Bebas 13 org tahanan ISA- NAJIB MASIH ZALIM!!!!

Semalam kitya semua dikejutkan dgn beberapa berita....satunya, NAJIB dilantik menjadi PM. Angkat sumpah setelah AGong perkenan....keduanyan semalam berita besar dan sure heboh....NAJIB ARAH BEBAS 13 ORANG TAHANAN ISA DENGAN SERTA MERTA!!!!....kaji semula ISA!!..

So jangan seronok sangat and excited rasa Najib baik...dia hanya kata kaji semula ISA....ISA tetap wujud.

Dia kata bebas 13 orang tahanan...tapi pada hakikatnya ada lebihkurang 30 orang lagi di KEMTA...dan yang sudah masuk tahun ke 8 masih ditinggalkan di sana....

kenapa tak bebas semua kalau jujur.....kalau nak tau..yang 13 tu dah ada di bukit AMAN.

MERAH HITAM @ Cikgu Laila masih menderita bersama beberapa orang lagi isteri dan keluarga tahanan ISA.

Kami di Kamunting...bersedia untuk menggempur Bukit Gantang..

tak dapat tulis banyak....

4 comments:

Neeza Shahril said...

kalau betul, bebas ajelah semua.. mansuhkan terus ISA.. macam yang Obama buat dengan Guantamo Bay tu kan.

thanaif said...

Kepada saya pemansuhan ISA dilakukan bukan kerana mengikuti tindakan dan perbuatan sesiapa melainkan kerana ia sememangnya tidak lagi relevan dan perlukan kaedah lain yang membuktikan kekuatan kita sendiri.

ummu asiah said...

neeza..

tu lah...lepas tu announce pulak masa baru jadi PM...nak tunjuk baik tak kena gaya...pembebasan terpilih jugak...

ummu asiah said...

thanaif..

memang betul..ISA akta yang kuno...dah tak kena zaman...zalim...alat mudah untuk pemimpin halang kebangkitan rakyat!!!