Friday 3 July 2009

Himpunan Mansuh..."terus bersabar dan berdo'a"

Hari ini ada masalah pula nak upload gambar ke blog. Slide.com juga failed me...apabila berkali-kali cuba upload gambar dan akhirnya keluar "0 file uploaded"...walau sudah tunggu agak lama utk beberapa gambar berjaya diuploadkan.

Ada banyak gambar dari peristiwa Malam Himpunan Rakyat di Stadium MPPJ pada malam 30hb yang lalu.

Pada malam tersebut GMI juga telah mendapat satu slot untuk pengerusi GMI mewar2kan tentang Himpunan Mansuh yang bakal diadakan pada 1hb Ogos nanti...satu gimmick dengan membebaskan 2 ekor burung merpati turut diadakan dan upacara menyarungkan mufler NO TO ISA di leher semua pimpinan PR yang hadir turut diadakan.

Buat masa ini masih tak berjaya menguploadkan gambar....(saya pernah menceritakan saya mempunyai masalah dengan streamyx..kini sedang mencuba P1 W1Max...hari ni dah hari ke 8 so dah habis 7 days trial period...kena terus gunakan...nampak mcm okay saja)

Gambar yang berjaya saya uploadkan ini ialah gambar yang dicopy and paste dari Harakahdaily. Dalam Sinar front page pun ada. Gambar tu sebenarnya gambar Tn Guru sedang menandatangani surat kepada PM tentang debat. Tapi saya ambil juga kerana ketika itu juga, GMI sedang mengadakan pertemuan dengan Tn Guru berkenaan Himpunan Mansuh. Sebab itulah Tn Guru pun pakai mufler dan di belakangnya ialah Pengerusi GMI. Semalam GMI telah mengadakan pertemuan tersebut. InsyaAllah satu ceramah besar juga akan diadakan di Kelantan bagi mempromosi Himpunan Mansuh.

Moga Allah mudah keinginginan saya untuk memasukkan gambar2 yang telah diambil untuk tatapan ramai.

Hari ini hari Jumaat, ada satu waktu yang mustajab untuk kita berdo'a. Setiap hari Jumaat ketika menghantar anak ke sekolah di waktu pagi saya pasti diingatkan tentang ini oleh dua orang DJ IKIM.FM di pagi Jumaat yang mulia.

1 comment:

Nur said...

kelakar kan PM, TPM etc tak mo debat denga TG? gile2 saya gelak kak kat sini, hahahhahha