Friday 4 April 2008

Saya mesti mula dan teruskan

Ya..saya mesti mula menghidupkan blog saya sendiri. Saya enjoyed reading blog2 orang lain. Setiap kali membaca saya rasa 'cemburu' dan teringin sekali untuk terus menulis. Namun entah mengapa saya tidak juga menyambung 'nyawa' blog yang telah saya hidupkan.

Bila baca blog orang lain terasa juga serba salahnya kerana membaca kisah orang lain tanpa saya sendiri memperkenalkan diri. Saya teringin sangat berada dalam komuniti bloggers yang nampak sangat intim dan sentiasa memberi sokongan antara satu sama lain. Pastinya mereka sentiasa bersemangat dengan kata-kata komen yang diterima.

Sekali lagi saya berdo'a moga ini menjadi satu lagi titik permulaan untuk diri saya terus berblog.

Kena banyak lagi belajar sebelum mengexposekan diri.

No comments: