Thursday, 4 February 2010

Terkini Dari Mahkamah Jalan Duta & Wajah terbaru SaiFOOL

Banyak betul dah uban di kepala anak muda seorang ini...cuba klik untuk besarkan...









17 comments:

thanaif said...

Puan saya tergelak dengan kisah Saifool ini. Seperti sedang difilemkan sahaja cara pengkisahannya tiadakah isu-isu lain yang lebih menarik dari Saifool ini?

Anonymous said...

bodoh. uban pun nak jadi isu

baluk said...

semua sudah terbukti kak oii...

dulu saya ingat rekaan kerajaan saja..

tapi bila dah sampai hari ke2,baru aku tau,sapa sebenarnya anuar...

sg buluhkan dia...

marauhirang said...

Aku lak suka dengan tanda kat dahi Saifol.....X de yang nak komen ke...

Anonymous said...

saiful tu byk sgt berfikir coz nak karang ayat putar alam dye uh,2 psl kple pn penuh uban.hahaha...frust kot nk pikir ayat baek punyer..

Anonymous said...

lapan kali kena jubur pasaltu rrambut beruban,air sampai kat kepala,can ifuck you,macam gampang punya dailog

Anonymous said...

salam ummu asiah....

saya tertanya2 kenapa puan menggunakan ejaan saifool. ada tujuan tertentu ke..?
sekali pun saiful bersalah kita tetap xde hak kan nak burukkan dia.
maaf sekadar berkongsi...

Anonymous said...

tak ada sinar langsung pada wajah DSAI..memang muka sodomizer

naftalena76 said...

Komen kat sini semua banyak kasar-kasar dan tak de logic...anyway kepada akak blogger..sabar sahajalah...kepada para pengomen..wat malu la kalu komen guna bahasa yang kesat kat blog orang...kita kan melayu..malu saya dengan sikap sesetengah pengomen yang sebenarnya tak de ilmu dan tak de budi bahasa sebagai orang melayu...Tahu pulak bila komen guna bahasa orang tak sekolah tak berani letak url...kan penakut tu namanya..

Anonymous said...

there are no coincidences in politics. if sth happened, it was planned before..

berita ni masuk aljazeera.. my arab colleagues asik tanya pasal bnda ni..hmm, kenapalah berita2 yg masuk dlm al jazeera bout msia sume berita buruk

Anonymous said...

Dunia dah hampir kiamat pun masih belum insaf-insaf lagi pembohong-pembohong dan pembuat fitnah..takpa2 nanti di akhirat kita tahu sapa yg benar - Saiful ke atau Anwar ke?? Skrg kat dunia semua org boleh cakap, cakaplah apa saja..

ummu asiah said...

thanaif,

semalam kami berpeluang mendengar ceramah perdana di air tawar Perak. YB Nga Kor ming ada menyebut memang ini adalah kesah filem lama, filem p-ramlee..tapi pelakonnya baru..begitulah lebih kurangnya..

kita tunggu penyudah filem ini seperti yg telah diplankan oleh pengarah dan penerbitnya.,.

ummu asiah said...

marauhirang

ya tanda itu juga jelas...namun semuanya terserah pada persepsi masing-masing:)

ummu asiah said...

naftalena76,

Terima kasih..ya bila jadi blogger dan bawa isu sebegini memang kena bersedia mentally untuk menerimanya.

dan memang betul kebiasaan orang yang komen negatif ini menggunakan tiada nama...

Zulk said...

orang yg komen tak ada nama tu SB sbnarnya... tak pun Musa Hassan agaknya. Jaga2, C4 ditangan...

Tentang tanda sujud di dahi...erm... Ashaari pun ada tanda sujud. Kebenaran adalah berdasarkan nas, bukan tanda2 kealiman (semua orang boleh buat kalau mahu)...

Bahkan, ada hadith menyebut seorang yag kuat bersolat & berpuasa tetapi ahli neraka kerana mengurung kucingnya hingga mati.

Apatah lagi orang yang memfitnah, yang mana fitnah lebih besar dari membunuh.

wakdanial said...

jgn marah kt depa yg bwk kluaq perkataan bukan2 tuh..ada lg kot geng2 pembangkang yg komen lagi teruk dari tuh..klu dlm blog politik neyh, perkataan sodomizer,bodoh n gampang tu biasa r..ada lgi teruk...hehe..dlu sya pn sokong anwar jgk tp lama2...laen macam ja tgk....dok tangguh ja...haish..rasanya org xkesah konspirasi ke x..ramai yg nak tau liwat tu jd atau x????? haa...itu yg kiita xtau tu..hehe

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女